De nieuwe bestemming van CEKA Nederland
Benieuwd naar de laatste ontwikkelingen rondom de nieuwe naam, het nieuwe logo en de nieuwe bestemming van CEKA Nederland? In deze blog vertelt Olof van der Heijden zijn verhaal van begin tot nu.
In 2017 ben ik, Olof van der Heijden, betrokken geraakt bij Ceka Office Group. Samen met Erik Broeders heb ik een tijd het bedrijf gerund. De insteek van de samenwerking was om op termijn het bedrijf over te nemen van Erik, zodat hij zich kon gaan focussen op zijn andere bedrijf.
Wanneer je de intentie hebt om een bedrijf over te nemen, ga je nadenken over hoe je het bedrijf wilt positioneren en toekomstproof kunt maken. Ik heb gekeken naar de interne processen, het relatiebestand en de huidige positie van Ceka Office Group. Vervolgens heb ik een plan geschreven waarin met tools wordt aangegeven hoe we een aantal verbeteringen konden doorvoeren. Dit op het gebied van collectioneren, uitstraling en relatie benadering.
Ceka Office Group is CEKA Nederland geworden
Onder begeleiding van Jan Vermunt van Ei2 zijn we naar de bedrijfsprocessen en persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers gaan kijken. Dit leidde tot een nieuwe naam. Ceka Office Group dekte de lading niet meer, aangezien we ook veel doen in het onderwijs en de zorg. Ceka Office Group is CEKA Nederland geworden.
Bij een nieuwe naam hoort natuurlijk een nieuw logo. Brandrs is in deze tijd bezig geweest met het maken van onze nieuwe website. Met hen zijn we gaan brainstormen over de nieuwe uitingen van CEKA Nederland. Een nieuw logo, beletteringen op de bussen en icoontjes die weergeven welke takken we bedienen. Al deze processen hebben we als team opgepakt. Iedereen heeft hier op zijn of haar eigen wijze een bijdrage aan geleverd.
Onze nieuwe bestemming
Eind 2019 bleek dat onze logistiek uit zijn jasje was gegroeid. Ook was er de behoefte om onze relaties op een andere manier te ontvangen. Ik ben opzoek gegaan naar een nieuwe locatie. Al snel kwam ik het pand op de Waard 6 in Oosterhout tegen. Samen met mijn adviseur John Roovers hebben we het huurcontract rond gemaak en werd dit onze nieuwe bestemming.
Het pand zit als gegoten. We hebben ons eigen kantoor als showroom ingericht, onze working showroom. We laten tal van aspecten zien van een zakelijk interieur. Zo laten we diverse vormen van werken, akoestiek, overleggen en ontvangen zien. Dit alles is sfeervol gestyled. Zo is onze nieuwe locatie een heerlijke plek geworden om onze relaties te ontvangen en mee te nemen tijdens de reis van het inrichtingstraject. Voor ons team is de nieuwe locatie een fijne plek om met passie voor interieur, onze relaties te bedienen.
Met trots nodigen we u graag uit om een kijkje te komen nemen in onze nieuwe showroom. Laat ons even weten wanneer u langs wilt komen, dan zorgen we dat de koffie klaar staat.
VOOR
NA